מכתבי תודה
סקר שביעות רצון
במסגרת בקרה הנערכת מידי חודש ע"י כללית-מושלם לספקיה, נותני השירות, עולה כי מרל"מ טבריה זכתה מעל ל-90% של אהדה ע"י ציבור לקוחותיה.
להלן תוצאות הסקר:
זמן הגעה
תוך כמה זמן הגיע הרופא לבית המבוטח מרגע הקריאה?
• 98.4% מהמבוטחים ענו שהרופא הגיע תוך פחות משעה
יחס ושירות
האם היית שבע רצון מהיחס והשירות?
• 97.9% מהמבוטחים טענו שהיו שבעי רצון מהיחס והשירות
• 2.1% מהמבוטחים לא היו שבעי רצון
מקצועיות הטיפול הרפואי
האם היית שבע רצון ממקצועיות הטיפול הרפואי?
• 91.5% מהמבוטחים טענו כי היו שבעי רצון מהמקצועיות של הטיפול הרפואי
• 8.5% מהמבוטחים טענו כי לא היו שבעי רצון
מכתבי תודה מלקוחות
קובי מיכאל - "... ברצוני לציין בסיפוק רב את השירות של מרל''ם במקום והערכה למנהל, מר יגאל ברוך, על התרומה והעזרה הרבה שאנו זוכים בכל פניה אליו..."
דנינו קרן - "...ברצוני להודות על השירות המהיר והכי חשוב המקצועי. יש לציין שזו הפעם הראשונה שמגיעים שני אנשי צוות שניכר עליהם כי הם יודעים את עבודתם. מקווה כי רבים ילכו בדרככם..."
יונית קידר - "...אני חושבת שמתנה היא עבור לקוחותיך לקבל שירות מרופא שהוא בחסד עליון. סבלני, מרגיע ומעבר לכל, נותן הביטחון שהכל יהיה בסדר! ברצוני להודות לך ולו על הטיפול המסור..."